Utrzymywanie porządku w biurze
Mając okazję zawitać do siedzimy niejednej firmy, mamy czasem wrażenie, że znaleźliśmy się na polu bitwy. Totalny nieporządek panujący w biurze nie jest najlepszą wizytówką przedsiębiorstwa. Dlatego warto zadbać o tak banalną sprawę, która często przez firmy jest zaniedbywana, jak porządek w biurze. Oprócz złego wrażenia, jakie może wywrzeć na potencjalnych klientach i partnerach biznesowych niechlujne biuro, należy pamiętać, że jest to nasze miejsce pracy, dlatego warto o nie odpowiednio się zatroszczyć. Od porządku w dokumentach, magazynie czy na stanowiskach roboczych zależała będzie efektywność naszej pracy. Ciągłe odszukiwanie „znikających” dokumentów wśród gór nieuporządkowanych papierów skutkuje niepotrzebnym marnowaniem energii na coś, co nie jest bezpośrednio związane z naszą pracą, rodzi frustrację i znacząco wpływa na obniżenie produktywności. Dlatego dobrze jest pamiętać o przeprowadzaniu regularnych porządków w naszych dokumentach oraz w przestrzeni biurowej, dzięki czemu będzie pracowało się nam o wiele łatwiej i przyjemniej.